Telefoniczne Wsparcie Techniczne, w skrócie TWT, to sposób na efektywną i bezproblemową pracę z wykorzystaniem urządzeń w Twoim biurze. Skorzystaj z usługi TWT i nie przejmuj się problemami technicznymi ze sprzętem i oprogramowaniem.
TWT to skrót od Telefonicznego Wsparcia Technicznego, naszej autorskiej usługi, podobnej do popularnego helpdesku. TWT to pomoc zdalna dla użytkowników w sytuacjach kryzysowych ze sprzętem, systemem operacyjnym czy oprogramowaniem biurowym. Są to najczęściej problemy dotyczące działania pojedynczej stacji roboczej (np. niedziałająca poczta, brak dostępu do Internetu, problem z uruchomieniem komputera itd.).
Chcesz nas przetestować? Każdy z kupionych u nas laptopów przez pierwszy miesiąc jest objęty usługą TWT aktywowaną automatycznie.
Ważne – nie limitujemy ilości zdarzeń w miesiącu, pamiętaj jednak, by pomoc dotyczyła objętego usługą urządzenia.
Poczynając od pierwszych uruchomień i konfiguracji sprzętu, poprzez zmianę ustawień, czyszczenie ciasteczek, synchronizację czy deinstalację oprogramowania lub sterowników. W swoich działaniach koncentrujemy się na szybkim i bezpiecznym rozwiązywaniu problemów z kategorii:
Potrzebujesz czegoś więcej? Zapytaj nas o rozszerzone warianty TWT, zmień zakres i termin wsparcia lub uzyskaj specjalne zniżki przy większej liczbie sprzętu. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszym regulaminie.
Zaczynamy od pierwszej linii wsparcia, w której rozwiązujemy około 80% problemów naszych Klientów. Dodatkowo w swoich zasobach posiadamy programistów .NET i PHP, wdrożeniowców systemów ERP i EOD, sieciowców, system engineerów z odpowiednimi certyfikacjami i uprawnieniami a także techników hardware, software oraz trenerów produktów Office. Nasz zespół techniczny to ponad 30 osób o wielu różnorodnych specjalizacjach, co pozwala przygotować się nam na wiele dodatkowych wymagań naszych Klientów.
Regulamin usługi dostępny pod adresem: https://netland.pl/twt-regulamin.pdf