Brother przedstawił At Your Side 2030 – swoją wizję firmy na kolejne lata. Producent określił cele, założenia i plany związane z urządzeniami, zrównoważonym rozwojem i spełnianiem oczekiwań klientów.

Nasz cel

Brother chce być „zawsze po Twojej stronie” dzięki zwiększaniu produktywności i kreatywności użytkowników, angażując się w sprawy społeczne i pomoc w ochronie środowiska. Priorytetem jest spełnianie oczekiwań klientów oraz dalszy zrównoważony rozwój w zgodzie z dobrem planety i uniwersalnymi wartościami

Nasze podejście

Producent wspiera sukcesy klientów – identyfikuje i eliminuje przeszkody poprzez wprowadzanie unikalnych technologii i globalnej sieci wsparcia. Od założenia firmy, Grupa Brother rozwinęła się w międzynarodowy biznes specjalizujący się w szeregu dziedzin. Wszystko oparte na współpracy wielu działów – od produkcji przez sprzedaż aż do serwisu w ponad 40 krajach i regionach na świecie. Brother planuje kontynuować swoją działalność ucząc się przy tym od swoich klientów, dostawców czy innych zewnętrznych instytucji. Podstawą ma być poszanowanie punktów widzenia i wartości użytkowników czy zrozumienie wyzwań jakie napotykają. Pozwoli to dostarczać niezwykłe produkty i rozwiązania skrojone pod zadania wypełniane przez klientów.

Nasze obszary zainteresowania

Grupa Brother zaznacza, że w najbliższych latach skupi się przede wszystkim na umocnieniu sektora przemysłowego i urządzeń drukujących. Szybki rozwój w zakresie sprzętu przemysłowego i ulepszenia oraz zmiany w technologiach drukowania wpłyną pozytywnie na portfolio producenta tworząc rozwiązania dopasowane do potrzeb użytkowników biorąc pod uwagę m.in. zmiany w stylu pracy, wynikające z pandemii.

Brother planuje kontynuować wsparcie dla społeczności i rozwój prośrodowiskowych rozwiązań tworząc lepszą przyszłość nie tylko dla Ciebie i Twojej firmy, ale również dla otaczającego nas świata.

Brother Platinum Partner